/nginx/o/2012/12/19/1493146t1h452d.jpg)
Kirjanik Roy Strideri arvates ei aja inimest jooma mitte niivõrd alkoholi kättesaadavus, eeskuju või reklaamisurve. Kas me üldse julgeme oma meelt muuta ja kained olla?
Kirjanik Roy Strideri arvates ei aja inimest jooma mitte niivõrd alkoholi kättesaadavus, eeskuju või reklaamisurve. Kas me üldse julgeme oma meelt muuta ja kained olla?
Võib-olla oleks keegi pidanud selle kirja kirjutama juba kaua aega tagasi. Siis, kui kauplused olid avatud ööpäev ringi ja sünnipäevadel vulises morsikannudest klaasidesse Mehukatti mahlajoogiga segatud piiritust. Või siis, kui müügile ilmus plasttaarasse pakendatud kange ja odav õlu. Kui tekkis uus inimtüüp, kellele selline suur plastpudel oli edaspidi käe külge kleebitud.