Kõik need firmamärgid või logod või tunnused on eri aegadest ja enamasti väga värvikirevad. Nüüd ripuvad need standardformaadis paberipoognail soolalao galeriis, mitu tükki lehel. Ja kõik on nüüd mustvalged, monokroomsus ühtlustab ja teeb väljapaneku erinevaks sellise materjali tavaesitlusist.
Tellijale
Talvehämaruses paljastub märgimeistri isiksus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Firmamärk või logo on reeglina sümboolse tähendusega detail, millest algab suhtlus tegija ja tarbija vahel. Midagi meeldejäävat, kordumatut, müüti loovat või toestavat. Või mittetoestavat, nagu näitavad kahjuks paljude Eesti firmade visuaaliuuendused.