Õpetajad kurdavad, et videote najal kasvanud õpilased ei taha lugeda õpikuid, kuid haridusministeerium plaanib e-õppele üleminekuks needsamad õpikud pelgalt pdf-formaati viia. Mis kasu on e-õppe arendamisele minevatest summadest, kui sisu ei muutu, küsib Chiron Media e-õppe arendaja Maris Lindoja.
Tellijale
Maris Lindoja: haridus vajaks «Teeme ära!» visiooni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiljuti toimunud e-õppe seminaril «Tulevik algab õpetajast» oli haridus- ja teadusministeeriumi esindajal teatada sõnum, mis võinuks anda lootust nii õpilastele, õpetajatele kui teistele haridusvallast huvitatutele: ministeerium on seadnud e-õppe materjalide loomise prioriteediks ja eesmärgiks on aastaks 2020 katta riiklik õppekava digitaalsete õppematerjalidega.