Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2012/06/14/1167690t1h0625.jpg)
Õpetajad kurdavad, et videote najal kasvanud õpilased ei taha lugeda õpikuid, kuid haridusministeerium plaanib e-õppele üleminekuks needsamad õpikud pelgalt pdf-formaati viia. Mis kasu on e-õppe arendamisele minevatest summadest, kui sisu ei muutu, küsib Chiron Media e-õppe arendaja Maris Lindoja.
Hiljuti toimunud e-õppe seminaril «Tulevik algab õpetajast» oli haridus- ja teadusministeeriumi esindajal teatada sõnum, mis võinuks anda lootust nii õpilastele, õpetajatele kui teistele haridusvallast huvitatutele: ministeerium on seadnud e-õppe materjalide loomise prioriteediks ja eesmärgiks on aastaks 2020 katta riiklik õppekava digitaalsete õppematerjalidega.