Perearstid tajuvad, kuidas viimase viie-seitsme aasta jooksul on olukord muutunud. «Väga paljud mu kolleegid – ja ma ise ka – tegid veel viis aastat tagasi nii, et korraldasid eriarstiaega ise – helistasid registratuuri või otse tuttavale eriarstile ja üritasid vaba aja saada,» meenutas perearstide seltsi juhatuse liige Anneli Talvik. «Oleme selle peaaegu lõpetanud, sest pole aega registratuuri telefoniliini otsas rippuda, ja teiseks on piinlik tuttavale ülekoormatud eriarstile helistada, et ta tuleks vastu, et mu patsient, kes tõesti abi vajab, vastu võtta.»
Tellijale
Eriarstiabis ekslev patsient
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.