Maxima esindaja kinnitab, et ettevõte suhtub müraprobleemi tõsiselt ja püüab olukorda parandada.
Maxima: suhtume müraprobleemi tõsiselt
Venekeelne Postimees kirjutas eelmisel nädalal sellest, kuidas Ümera tänaval asuvat Maxima kauplust teenindavate veokite müra häirib naabermajade elanikke. Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe sõnul telliti niipea, kui Postimees müraprobleemi vastu huvi tundma hakkas, ekspertiis müra mõõtmiseks.
Maxima esindaja möönis, et tõepoolest ületatakse seal aeg-ajalt kehtivaid müranorme «vaiksel» ajal, kuid seda ainult kauba laadimise ajal. «Pärast selle fakti tuvastamist me selgitasime, kes on need tarnijad ja hakkasime korraldama logistikat arvestades poe läheduses elavate inimeste huve. Muidugi võtab probleemi lahendamine aega, kuid muutused on juba olemas,» kinnitas Lehtmäe.
«Läbirääkimistel tarnijatega nõuame, et et kaupa laaditaks ainult kella seitsmest hommikul kella seitsmeni õhtul. Igal juhul ei toimu enam see «vaiksel» ajal. Edasipidi palume me autodel ka mootorid ooteajaks seisata, kuid kahjuks ei saa seda teha toiduveokid/külmutusautod. Me püüame probleemi lahendada ja jõuda kokkuleppele kõigi asjaosalistega kauba mahalaadimise graafiku osas lähinädalatel. Palume vabandust ajutiste ebamugavuste pärast,» ütles Lehtmäe.