/nginx/o/2012/10/09/1364512t1he9f6.jpg)
Iseenesest on see kasutu, isegi mõttetu võrdlus, aga uute, äsja lavaka lõpetanud noorte esimene iseseisev töö kutseliste näitlejate-lavastajatena Tallinna Linnateatris tõi meelde ühe üle 30 aasta taguse samalaadse samasse teatrisse mineku.
Iseenesest on see kasutu, isegi mõttetu võrdlus, aga uute, äsja lavaka lõpetanud noorte esimene iseseisev töö kutseliste näitlejate-lavastajatena Tallinna Linnateatris tõi meelde ühe üle 30 aasta taguse samalaadse samasse teatrisse mineku.
Kui siis raputati lavastusega «Godot’d oodates» tervet NSV Liitu ning riskiti repressioonidega (Beckett polnud NSV Liidus soositud, pealegi oli see esimene Becketti-lavastus terves liidus), siis tänapäeval on paraku keeruline, kui mitte võimatu maailma avardumise ja ahenenud või laisenenud mõtlemise tõttu inimest (kui ta ei ole alaarenenu või laps) millegagi, kas või näiteks teatris selle oma vahenditega üllatada, raputada. Üllatamine muidugi ei peaks olema teatri peaeesmärk.