Portugali jalgpallur Cristiano Ronaldo on väravate löömise kõrval ka suurim tegija Facebookis.
Mida kõrgemalt kukud, seda valusam on. Selline elutõde õpitakse tavaliselt selgeks juba lapsepõlves. Cristiano Ronaldo armastab end sageli ise kõige kõrgemaks upitada, kuid tal on selleks ka põhjust. Tundugu portugallane kui tahes edev, tahes-tahtmata tuleb ikka ja jälle tema kui jalgpalluri geniaalsust tunnistada.
Kuidas tänapäeval kuulsust mõõta? Eks ikka sotsiaalmeedia kaudu. Ronaldol on Facebookis, Twitteris ja Instagramis 340 miljonit jälgijat, enam kui poptähtedel Justin Bieberil ja Taylor Swiftil või ühelgi teisel inimesel. Kui ta suvel Torino Juventusega liitus, said Itaalia klubi sotsiaalmeediakontod päevaga juurde poolteist miljonit jälgijat.
Ent seda, et Ronaldo nime mõju ulatub kaugele väljapoole jalgpalliplatsi, sai Juventus õige pea teada-tunda õige valusal moel. Kümmekonna aasta tagant üles kerkinud vägistamissüüdistust üritasid portugallase advokaadid esialgu naeruvääristada. Asjata. Selle mõju tema paipoisimainele näeme lõplikult ilmselt alles siis, kui langeb kohtuhaamer. Seniks kehtib veel süütuse presumptsioon.
Ronaldo 450 miljonit dollarit väärt äriimpeeriumile on aga esimesed hoobid juba antud, niisamuti Juventuse aktsiahinnale. Kui kohus peaks portugallase tõesti vägistajaks kuulutama, kaovad tema selja tagant kõik toetajad ja kokku kuivavad rahavood. Mäng käib hiigelsuurtele panustele.