Seriaalimeistrid lõhestasid ühiskonna.
Telesarja «Pank» stsenaristid Eero Epner ja Tarmo Jüristo trügisid võõrale põllule: üks neist on pärit teatri- ja teine rahandusmaailmast, aga kirjutasid telesarja, mis tekitas Eesti ühiskonnas suurt vastukaja ja jagas selle kahte lehte.
EV 100 filmiprogrammi raames tehtud kümneosaline telesari on Eesti ajaloo kalleim, eelarvega üle 1,5 miljoni euro. Selle filmimiseks kulus summa, mis keskmises HBO või Netflixi sarja puhul kuluks ära vaid 60-minutilise jao valmimiseks. Mõjuv osa kriitikast ja sotsiaalmeediast avaldas pärast sarja ekraanile jõudmist nördimust. Kurdeti, et sündmustik oli arusaamatu ning sari ei meenutanud kõneleja isiklikke mälestusi 1990. aastatest. Teiselt poolt väitsid sarja apologeedid, et tegemist on kogu Eesti teleajaloo parima sarjaga.
Samalaadi kriitika – see ei kõneta laiu vaatajamasse – sai osaks ka tänavu veebruaris Eesti vabariigi 100. sünnipäeval korraldatud presidendi vastuvõtu kontsertetendusele ERMis, mille lavastasid Ene-Liis Semper ja Tiit Ojasoo. Võimalik, et vastuolulise teatri NO99 aura, mida hõngub ka Epnerist, põhjustas teatava osa negatiivsest retseptsioonist.
Sellest hoolimata on «Pank» televägitegu, mis ületab loominguliselt kõigi ülejäänud Eesti telemaastiku lavastuslike sarjade taseme.