Üks Eesti pankadest, kes soovis jääda kommentaaris anonüümseks, tõdes, et reklaamimaiguline esinemine oli võrdlemisi kohatu. «Pankade avalikkusega suhtlemisel peaks praegu olema tähelepanu all see, kuidas inimesi majanduslanguse ajal aidata, olla neile nõustajaks ja partneriks rahaasjade ajamisel,» oli panga seisukoht.
Tammerki sõnul oleks ettevõtete tutvustamine avalik-õiguslikus ringhäälingus põhjendatud juhul, kui on selge, millist avalikku huvi teenib selle asutuse siseelu edendamine.
«Selle lõigu puhul on küsimus ka proportsioonides. Kui ettevõtte naljatoonil tehtud enesekiituse laul on illustratsiooniks, võetaks seda mõnusa vahepalana. Kui eneseülistuslikku pala ümbritseb aga veel ka ettevõtet ülistav jutt, tekib tõrge,» tõdes Tammerk.
«Pakkuda suurte miljonikasumitega firmat eeskujuks teistele ettevõtetele, kes soovivad ETVsse pääseda, pole kooskõlas avalik-õigusliku ringhäälingu põhimõtetega,» lisas ta.
Maire Aunaste tunnistas, et soovis parimat, kuid välja tuli halvasti. «Ma ei kujutanud siis ette, et ma reklaami teen. Võib-olla oleks pidanud paremini läbi mõtlema, aga kuna ma ei ole eluilmas nende probleemidega kokku puutunud, et ma teen kellelegi reklaami või et ma reklaami teha ei tohi, siis ma lihtsalt ei tulnud selle peale,» nentis ta.
Põhjuseks, miks kõik nii läks, oli Aunaste sõnul planeeritud saatekülalise Hirvo Surva ootamatu haigestumine, mistõttu tuli tal napi ööpäevaga leida saatesse uus teema ja uued inimesed.
Olles külastanud paar päeva varem Aunaste jaoks muljetavaldavat SEB üritust, oli see saatejuhi sõnul kui päästerõngas.
«Ma tõesti kujutasin ette, et ma räägin teemal, et kui hästi mõjub selline ühistegevus [koos laulmine – toim] töötamisele ja töötajatele,» rääkis Aunaste. «Eks ma teen nüüd sellest omad järeldused, et ma saangi vaid inimlikke probleeme näidata, aga ühtegi firmat ei tohi tutvustada.»