/nginx/o/2017/01/13/6249851t1ha7a2.jpg)
Täna tutvustati Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutseva disainimeeskonna pooleaastase töö tulemusena valminud uut Eesti brändi. Sotsiaalmeedia kihab reaktsioonidest, seostest ja emotsioonidest. Milliseid mõtteid tekitab uus bränd?
Täna tutvustati Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutseva disainimeeskonna pooleaastase töö tulemusena valminud uut Eesti brändi. Sotsiaalmeedia kihab reaktsioonidest, seostest ja emotsioonidest. Milliseid mõtteid tekitab uus bränd?
Ettevõte Felix kirjutab sotsiaalmeedias, et Eesti Disainimeeskond käis Felixi «Tee ise» keskkonnas ideid vormistamas. «Väga meeldiv on näha, et meie disainikeskkond pakub väljakutset ka Eesti tippdisaineritele.»
Tänasel üritusel jagati ka uue brändi kujunduselementidega riidest kotte, mille sees olevalt sildilt selgus, et need on valmistatud Indias. Postimees küsis, miks ei ole Eesti brändi tutvustavaid tooteid tehtud Eestis.
«Edaspidi toodetakse Eesti brändi kingitused võimalusel Eestis. Esitluse tarbeks valisime lahenduse, mis sai esitluse ajaks valmis,» põhjendas EASi pressiesindaja Emilie Toomela.
Pikaaegne rahvusringhäälingu saatejuht ja toimetaja Toomas Luhats kirjutab, et uue Eesti brändiga läks kasinalt: «Kõik vahepealne, mida ma seni näinud olen, on mulle kasvõi natukenegi meeldinud. Praegune ei meeldi mulle üldse, absoluutselt 0. Mul on väga kahju, aga keegi võiks öelda: «aga tal ei ole ju midagi seljas» (Keisri uued rõivad).»
We are today informed that this green blob represents the new *brand #Estonia*.. I despair..♂️@EASestonia (photo: @AndresPutting) pic.twitter.com/cAiTuotutH
— Raimo Poom (@RaimoPoom) January 13, 2017
Mida arvab Kanal 2-e reporter Imre Kaas?
Mää! pic.twitter.com/a5mgeCjcHi
— Imre Kaas (@imrekaas) January 13, 2017