Tomberg lisas, et ta ei karda debatti. «Praegu ongi õige hetk tuua lauale erinevaid ideid, mis võivad aidata meil kontseptsiooni selgemaks saada,» märkis ta.
EASi juhi sõnul on brändi kontseptsiooni puhul kindlasti oluline ka rahva toetus. «Kui leitakse, et sellel kontseptsioonil on teatud väärtus, siis võib mõelda, mille jaoks see hea on. Seda võib kasutada näiteks e-residentsuse või mõne muu projekti jaoks, aga mitte riigi brändina,» lausus ta.
Tomberg märkis, et Peter Kentie on kutsutud EASi korraldatavale riigi- ja kohabrändingu konverentsile, mis toimub 2. juunil Tallinnas Olümpia hotellis. Kentie peab konverentsil ühe peaettekannetest.
«Konverentsi juhtiv EASi turundusjuht Paul Lilje kindlasti debateerib Kentiega riigibrändi teemal,» lausus Tomberg.
Tomberg lisas täna õhtul oma Facebooki kontole postituse, milles ta kinnitas, et EAS on valmis Peter Kentie pakutud lahendusega edasi tegelema.
«Tänane minu väljaütlemine Postimehes oli liiga järsk, jah soovime Peteri mõtteid kuulata ka tulevikus. Sellel eesmärgil oli ta Eesti kuvandi meeskonna juhi Paul Lilje kutsel kutsutud ka Tallinnasse, kus ta esineb juba järgmisel nädalal, 2. juunil ettekandega rahvusvahelisel riigi- ja kohaturunduskonverentsil Olümpia hotellis,» märkis ta.
Peaminister Taavi Rõivasele hollandlase pakutud lahendus meeldib
Peaminister Taavi Rõivas avaldas täna sotsiaalmeedias toetust Peter Kentie pakutud lahendusele, märkides, et tegemist on seni parima pakutud lahendusega.