Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Sooäär: hollandlase idee on täistabamus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Karin Kangro
Copy
Artikli foto
Foto: Memokraat.ee

Riigikogu reformierakondlasest liige, Eesti turismi ja kohaliku toidu toetusrühma esimees Imre Sooäär tegi Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) juhile Hanno Tombergile ettepaneku võtta Eestile tasuta turundusplatvormi loonud e-residendi, hollandlase Peter Kentie ideed kohe kasutusse.

Sooäär nimetas Kentie ideed briljantseks ning ütles, et on seda täna Brüsselis mitme inimese peal ka testinud ja see saab ainult suurepärast tagasisidet. «EAS on Eestile uut brändingut juba mõnda aega otsinud, aga need otsingud on paraku liiva jooksnud. Alati ei mune ka kõige nutikamad agentuurid kuldmune. Aga miks oleme kuldmuna ainult Eesti siseselt otsinud?» küsis Sooäär Facebookis.

Tema sõnul on maailma kuulsaimad objektid, kunsti- või arhitektuuripärlid tihti välismaalaste loodud. «Kõrvaltvaataja näeb meid tihti selgemini kui me ise. See hollandlase idee on täistabamus! Teeme ära,» kirjutas Sooäär ja tegi Tombergile ettepaneku see kasutusele võtta.

Kentie ütles Memokraadis avaldatud intervjuus, et otsustas panustada ja kasutada oma kogemust brändide looja ja turustajana, et teha Eestile kontseptsioon, mis põhineb lihtsal, kuid haaraval sõnaosisel «est». Tema sõnul saab kujundatud brändi ja turunduskontseptsiooni Eesti ühiskonnas laiemalt kasutada, alates turismist kuni ärikeskkonnani, talentide meelitamisest kuni välisinvesteeringuteni. «Seda saab kasutada sotsiaalsete kampaaniate, aga ka EV100 meenete jaoks. Kõik see on koos ühes turunduslikus paketis, mida saab kasutada eri kanalites,» rääkis ta.

Tagasi üles