Valitsusleppes on eesmärk ehitada Tallinna-Tartu maantee neljarealiseks kuni Mäoni aastaks 2020, mis tähendab, et neljarealiseks tuleb ehitada vähem kui 50-kilomeetrine teelõik.
Valitsuse lubadus: 2020. aastaks on Tallinna-Tartu maantee Mäoni neljarealine
Maanteeameti kinnitusel lõppeb neljarealine tee ära 40. kilomeetriposti juures. Mäo möödasõit hakkab 85. kilomeetrilt. See tähendab, et lubaduse põhjal tuleks 2020. aastaks neljarealiseks ehitada umbes 45-kilomeetrine teejupp.
Lisaks lubab maanteeamet jätkata teevõrgu ajakohastamisega. «Teedeehituse taset tõstetakse kvaliteetsema planeerimise ja hankekorraldusega ning tõhusama omanikujärelevalvega. Tagame teede stabiilse rahastamise, mis võimaldab pikaajalist planeerimist,» seisab valitsusleppes.
Ka jätkatakse Tallinna-Narva maantee renoveerimist.
«Rajame Tallinna-Pärnu ja Põltsamaa-Tartu maanteele 2+1 möödasõidurajad, ehitame välja Tallinna ringtee ja Tartu läänepoolse ümbersõidu. Suuname eurovahendid Haabersti ja Russalka ristmiku rekonstrueerimiseks ning Vanasadama ja kesklinna vahelise liikuvuskeskkonna arendamiseks (Reidi tee),» kirjutab kolmikliit oma leppes.
Samuti lubab valitsusliit tööle panna riikliku järelevalve tee seisundinõuete täitmise üle.