Endine Elektriraudtee juht Kaida Kauler leiab, et nüüd Elroni nime kandev ettevõte võinuks diiselrongide kasutusele võtmisel spetsialistide abi küsida.
Elektriraudtee eksjuht: Elron võinuks lisajõude appi kutsuda
Ta ütles Postimehele, et kui uutele elektrirongidele üleminek toimus Elronil ladusalt, siis diiselrongide liiniletoomisel kerkis üles palju probleeme, mida oleks saanud leevendada.
«Tegevuse laienemine üleriigiliseks ning mahtude oluline kasv on suur väljakutse igale ettevõttele ja kõik kitsaskohad ei ole välditavad,» ütles Kauler. Ta märkis, et uute rongide kasutuselevõtu edukusele hinnangu andmiseks tuleb ära oodata kõikide rongide liinile jõudmine ja uues mahus sõiduplaani rakendumine sel suvel.
Kauler avaldas arvamust, et reisijate pahameelt ja tekkinud probleeme oleks aidanud vähendada Elroni ladusam kommunikatsioon, tõrgeteta töötavad infokanalid ja piletimüügisüsteem, optimaalsem rongikoosseisude kasutamine, sõiduplaani muutmata jätmine aasta alguses ning kiirem reageerimine klientide tagasisidele.
«Võimalik, et sellise suure projekti elluviimisel oleks olnud abi ka valdkonna spetsialistidest lisajõudude kaasamisest,» ütles Kauler.
Ta märkis, et tänaseks on Elroni infoedastus paranenud, lisandunud on täiendav tipptundi teenindav väljumine ning järjest saabuvad uued rongid annavad võimaluse tipptunni väljumistel koosseise pikendada ja graafikut tihendada, mis peaks tagama reisijatele järjest parema teenuse.