Aastaid tagasi Eesti riigi turundamiseks 13 miljoni krooni eest välja töötatud «Welcome to Estonia» kaubamärgi arendamisse on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) kaudu läinud veel ligi kaks miljonit krooni.
«Welcome to Estonia» kaubamärki rahastati veel kahe miljoniga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«See 13 miljonit, mis 2001-2002 kulutati või õigemini investeeriti Eesti riigi turundamisse, oligi üks põhjusi, miks me 2008. aastal otsustasime, et ei ole mõtet täiesti otsast peale alustada,» ütles Õhtulehele EAS-i brändijuht Leitti Mändmets.
Kui möödunud aastal kulus «Welcome to Estonia» edasiarendamiseks 1,1 miljonit, siis tänavu ligikaudu miljon krooni.
Kaubamärki arendamisest tekkivaid võimalusi üritatakse kodulehe tutvustaeestit.eas.ee kaudu tutvustada ning näiteks väikeettevõtja võib sealt võtta reklaamsõnumeid, fotosid ning Eestit tutvustavaid esitlus- ja reklaamipõhju.
Mändmetsa väitel on järjest rohkem neid, kes peavad Eesti riigi mainekujundamisse investeerimist hädavajalikuks.