Tiit Ojasoo: Me ei vaja naistraktoriste!
Jan Kaus: Ma olen nõus. Feminismi äärmuslikud vormid rõhutavad tegelikult erinevust, see on paradoksaalne. Aga isegi kui iga naine ei taha saada juhiks, siis ometi tahab ta ju lihtsalt väljas käia, minna näiteks õhtul teatrisse.
Tõnis Arro: Ent kui me tööd hierarhiasse paigutaksime, siis ema «tööst» paremat ei ole: see on pikaajaline, ülesehitav. Ja seda tuleb väärtustada.
Tiit Ojasoo: Ema roll on praegu lihtsalt vales kohas.
Jan Kaus: Miski mind siin ikkagi häirib. Te olete nagu katoliku kiriku preestrid, kes räägivad abordi vastu ehk vanahärrad otsustavad, mida naised teevad.
Tõnis Arro: See ei ole sama. See on lihtsalt füsioloogiline ja psühholoogiline paratamatus, et lapsele on ema alguses tähtsam.
Eero Epner: Me oleme rahvusest eemaldunud ja kuidagi kõrvale läinud.
Tiit Ojasoo: On tegelikult mõttetu vaielda, mis asi eestlus on, oleme seda proovides kõriauguni teinud ja on selge, et seda ei saa sõnastada. Küsimuse võib minu arvates lihtsalt taandada: kas me tahame, et neid inimesi, kes on sarnase elu- ja ajalootunnetusega, oleks rohkem või mitte. Mina saan end hästi tunda ainult siis, kui neid inimesi on palju. Kui minusuguseid on rohkem.
Eero Epner: Proovisaalis on korduvalt räägitud sellest, et on mõttetu teha vana hea «sotsiaalse» teatri mudeli järgi, kus analüüsitakse, uuritakse, tuuakse välja poolt- ja vastuargumendid. See kõik peab lavastusele eelnema, aga kui sellest lavastus koosnebki, on tegemist jutuajamise käepikendusega, mis ei vii tegelikult kuhugi. GEPi kuttide hullumeelne idee on muidugi teatud kunstilise liialdusega, kuid samas on ta sünnitatud otseselt praegusest olukorrast ja see on arusaamine, et normaalses ühiskonnas nad ei teeks seda, mida nad teevad, ent kriisiolukorras ei ole teist valikut. Umbes samamoodi on ka teatril õigus käituda: sõnumi jõuliseks muutmisel ei ole mõtet nämmutada, vaid ollagi näiteks ka demagoogiline.