Päevatoimetaja:
Alexandra Saarniit
Saada vihje

Best Internet 2009

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Artikli foto
Foto: Best Marketing

Best Marketing korraldab 17. – 18. septembril 2009 Tallinnas järjekorras juba teise Eesti Internetiturunduse Kongressi Best Internet. Tegu on kõige suurema ja olulisema sündmusega internetiturunduse valdkonnas Eestis. Eelmisel aastal KUMU-s toimunud Best Internetil osales ligi 200 Eesti turundus-, meedia- ja reklaamivaldkonna töötajat. Tänavu toimub Best Internet TTÜ majandus- ja sotsiaalteaduskonna hoones aadressil Akadeemia tee 3, Tallinn.

Sel aastal korraldavad Art Directors’ Club Estonia (ADC*E) ja Best Marketing esmakordselt Eesti Internetikonkursi ja annavad välja eraldi auhinnad internetivaldkonna parimatele pärlitele. Konkursi võitjad kuulutatakse välja 17. septembril Best Internet 2009 kongressi raames.

Vajadus eraldi konkursi järgi tulenes internetivaldkonna tegijate rahulolematusest reklaamikonkursiga, kus interneti osa käsitletakse liialt reklaami- ja teostuskeskselt, pööramata suuremat tähelepanu funktsionaalsusele, tehnoloogilisele innovatsioonile ja praktilisele toimimisele.

Tänavu kasutatakse Best Interneti kongressil esmakordselt uudset Jaapanist pärit konverentsiformaati nimega Pecha Kucha, kus esinejad saavad oma ettekandeks aega täpselt 6 minutit ja 40 sekundit, mille jooksul esineja näitab 20 slaidi ning iga slaid on ekraanil täpselt 20 sekundit – selle ajaga jõuab kõik olulise ära öelda ja võib olla kindel, et kuulajatel ei hakka igav! Pecha Kucha stiilis ettekannetega esineb Best Internetil kokku 17 Eesti internetiturunduse spetsialisti, keda kuulates saavad osalejad ülevaate, kes on kes ja mis toimub Eesti internetiturunduses.

Välisesienejatest tasub kindlasti 17. septembril tulla kuulama tänavu Cannes Lions 2009 rahvusvahelise reklaamifestivali Cyber žüriisse kuulunud Soome päritolu reklaamiguru Erkki Izarra ettekannet, milles ta tutvustab ja analüüsib Cannes Lions 2009 Cyber kategooria võidutöid.

Kongressi avab aga samal päeval peaesineja Google’ist, Dmitry Sholomko, kes räägib just praegu internetimaailmas aset leidvatest arengutest ja trendidest.

Google’i teemad jätkuvad kongressi teisel ehk workshop’ide päeval, mil mõõdetavusest internetiturunduses räägib Google’i esindaja Steffen Erhardt Saksamaalt ja Google AdWords’i nippe tutvustab Google’i Eesti päritolu esindaja Karl Pae Iirimaalt.

18. septembril toimuva Best Internet workshop’ide päeva juhatab e-posti teemalise workshopiga sisse Matt King, kes on Briti suurima turunduskoolituse organisatsiooni Chartered Institute of Marketing õppejõud ning Microsofti EMEA regiooni (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika) digitaalturundusele spetsialiseerunud koolitaja.

Kõik, kelle jaoks internet ja turundus on südamelähedased teemad, on oodatud Best Internetile osalema. Kuna ilma internetita ei ole tänapäeval võimalik enam ühtegi kampaaniat teha, siis iseäranis oluline on Best Internetil osalemine turundajate jaoks. Täpsem info Best Internet kongressi ja Eesti Internetikonkursi kohta asub Best Marketingi veebilehel: www.best-marketing.com

 

Copy

Märksõnad

Tagasi üles