Päeva viimasesse tundi jäi veel üks huvitav seik. Nimelt näitas Alexelast startides LLN 95 km, kui aga olin jõudnud autoga TTÜ hooneteni, mis on Jürist julgelt üle 10 km, näitas LLN 96 km. 1 km justkui õhust juurde tulnud. Ise eeldan, et see tuleb sellest, et linnasõit on oluliselt energiasäästlikum ning näidik arvutas viimase näidu suuresti linnasõidu põhjal.
Ülikooli juurde tagasi sain 23.05, seega kestis eksperiment 15 tundi ja 10 minutit, kusjuures laadimistele kulus sellest vaid 2,5 tundi, mis on oluliselt väiksem number, kui ise oleksin esialgu eeldanud. Sügisel-talvel see näitaja muidugi kasvab. Ülejäänud aeg sai ilusti jagatud sõitmise ja vaatamisväärsustega tutvumise vahel. Pikk sõit väsitas, kuid mitte nii hullusti kui alguses kartsin. Oli huvitav ja hariv kogemus, millest saadud teadmisi on hea teistegagi jagada.
· Elektriautoga pikemale reisile minnes peaks kindlasti kaasa võtma GPS seadme või nutitelefoni, vastasel juhul on laadimispunktide leidmine kohati keeruline.
· Laadimispunkte võiks olla kaks korda tihedamalt, ehk umbes iga 15-30 km järel. Praegu on sõidu planeerimine keeruline ja läbitav marsruut piiratum.
· LLN’i näidu võib julgelt sõita «nulli» – näidu peaaegu «nullini» kukkumine ei tähenda silmapilkset teeäärde jäämist.
· Linnas sõites on parimaks käiguks B, maanteel C. C käik tagab sujuva liikumise maanteel, samas kui B käik laeb paremini akusid ja taastab energiat, mida kiirendus- ja pidurdustsüklitega palju kaotsi läheb.
· Konditsioneer kulutab energiat ja vähendab läbitavat vahemaad oluliselt.
· Kui rääkida tootjapõhiselt, siis soovitaks Mitsubishile panna auto põhivarustusse püsikiirushoidja ja GPS seadme, mõlemast oleks palju abi.
· Teiste autode järel «tuules» sõitmine lisab oluliselt juurde läbitavat vahemaad, kuid siin tuleb eelkõige liiklusohutust silmas pidada.
Projekti tegid võimalikuks TTÜ innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus MEKTORY, kes toetab ettevõtteid teaduslike arendusprojektide läbiviimisel, Silberauto, kes andis auto ja Teaduskeskus AHHAA, kes korraldas põneva näituse.