Veel paar aastat ehitamist ja veel paarkümmend kilomeetrit neljarajalist Tallinna-Tartu maanteed ilmselt tuleb, aga täisulatuses kuni Tartuni, kui üldse, jääb juba järgmiste põlvkondade teha.
Tallinna-Tartu maanteel on algamas viimane suur ehitus enne pikka vaikust
Sellel sügisel valmib nelja rajaline teelõik Aruvalla-Kose, see on 13 kilomeetri pikkune jupp Tallinna–Tartu–Luhamaa maanteel. Kümned tuhanded autosõitjad on kogenud selle ehitust, ummikuid, näinud uut teed, uusi sildasid ja mahasõite, mõnelgi mahasõidul (Kose juures on eriline kaos) ehk isegi ära eksinud. Kui see jupp on valmis, siis järgmisena on Maanteematil kavas jätkata neljarajalisega Koselt kuni Arduni ja samuti tehakse eeltöid Põltsamaa lähedal kolme rajalise teeosa rajamiseks. Tõsi, nagu Maanteeamet kinnitab pole miski selge enne kui lepingud valmis ja allkirjad paigas, seepärast ei taha nad ka detailideni minna. Kose-Ardu lõigu puhul tehakse siiski juba projekti, summagi 70 miljonit eurot on juba paigas, aga siingi on lahtiseid otsi. Mai lõpus Postimehele antud intervjuus ütles majandusminister Juhan Parts näiteks, et kaalumisel on teha 2+3 Arduni või Võõbuni, viimane tähendaks omakorda 12 km võrra pikemat ehitust. Sealt edasine teeehitus on aga puhtteoreetiline, võiks isegi öelda, et tõenäoliselt mitte.