Kui Bermani juhtumis tekkis altkäemaksuvõtjatel tõrge, siis tavaliselt töötas Karro vahendustalitus õlitatult.
Uurimine kinnitas ka legendi, et olid teatud kohad, kus liikluspolitseinikud käisid altkäemaksu võtmas nagu kalamees noosi. Aasta enne skandaali liiklustalituse juhiks saanud Aivar Toompere taipas alles tagantjärgi, miks oma alluvad tema peale kaebasid, kui ta nad ümber paigutas ja näiteks koolide juurde passima pani.
Kõige hullem on, et läbi sõrmede ei vaadatud ainult sugulaste või sõprade rikkumistele, vaid Karro kunded olid ka tõsised allilmamehed, kellest mõni oli äsja vanglast vabanenud.
Korrumpeerituse taset näitab, et Karro telefon oli neile meestele avatud ööpäev ringi.
Näide, kui kaugele oli Karro oma isandate nimel valmis minema, pärineb 2005. aasta 25. juuli ööst, mil ta püüdis kinni mätsida Vladimir Beljakovi autoga tehtud avariid.
Mida pätid äraostetavatest politseinikest tegelikult arvasid, näitab, et omavahelises jutus nimetasid kriminaalid neid sõnaga «praht». Kuid päris kõike korrumpeerunud võmmid siiski teha ei julenud.
Näiteks konstaabel Joel Roomets tahtis kiiruseületajalt altkäemaksu võtta, aga ei usaldanud oma paarimees Sirvi Pezoneni. Ta küsis Karro käest nõu, kes soovitas altkäemaksu mitte võtta.
Ebaausate politseinike ring löödi lõhki, kui Livio Karro neist esimesena 21. septembril 2005 politseiprefektuuris kinni peeti. Tema elus polnud pealtnäha midagi luksuslikku - tavaline auto ja korter Õismäel, kus leiti 23 000 krooni sularaha ja valuutat.
Tänavu aprillis mõistis riigikohus ta lõplikult süüdi ja vahepeal isaks saanud meest ootab vangla. Oma advokaadi vahendusel keeldub ta intervjuu andmisest - see ei muuda ega kergenda tema saatust enam kuidagi, leidis peategelane ise. Praegu Politseikolledži rektorina töötav Aivar Toompere toob Livio Karro lugu oma õpilastele näiteks, kui kerge on oma elu ära rikkuda.